Diéta nélküli fogyás. 10 tipp, amivel diéta nélkül fogyhatunk


Így lehet fogyni diéta és edzés nélkül Origo Nyilván ezeknek is fontos szerepe van az egészség megőrzésében, aki viszont nem rendelkezik megfelelő mértékű elszántsággal, annak sem kell lemondania a diéta nélküli fogyás, néhány egyszerű trükkel ugyanis ledobhatóak a felesleges kilók.

Abbahagytam a dohányzást, és az élet megváltozott

Rágjunk lassabban Nem mindegy, hogy habzsolunk, vagy csipegetve, lassan eszünk, előbbi esetben ugyanis nagyobb eséllyel hízunk el. Ha lassabban fogyasztjuk el táplálékunkat, az agynak több ideje marad feldolgozni a táplálékbevitellel kapcsolatos információkat, ezáltal hamarabb alakul ki teltségérzet.

diéta nélküli fogyás

Rendszeresen igyunk vizet A rendszeres vízfogyasztás telít, ezt pedig könnyen a javunkra tudjuk fordítani. Egy kutatásnál igazolták, hogy ha fél órával az étkezés előtt legurítunk fél liter vizet, csökken az étvágyunk és a kalóriabevitelünk.

coldastop orrspray gyakori fejfájás a dohányzás miatt

Forrás: Shutterstock 3. Rejtsük el az egészségtelen étkeket Ha nem nézünk rá, nem kívánjuk meg — nagyjából így összegezhető ennek a rém diéta nélküli fogyás módszernek a lényege.

diéta nélküli fogyás dohányzási kód és ár

Szintén tudományosan igazolt tény, hogy a gusztusosan kinéző, de magas kalóriatartalmú élelmiszereknek már a puszta látványa elég ahhoz, hogy kialakuljon az éhségérzet. Rejtsük el tehát e nassolnivalókat, az egészséges táplálékot ugyanakkor tegyük jól látható, könnyen hozzáférhető helyre. A hizlaló étket rakjuk kisebb tányérra A technika az agy átverésén alapul — ha egy apróbb tányért telepakolunk, úgy érzékeljük, mintha jóval többet ettünk volna a ténylegesen elfogyasztott mennyiségnél.

leszokás ösztönző hogyan lehet gyorsan kilépni a dohányzásról

Ugyanez megfordítható: a zöldséget, gyümölcsöt érdemes nagyobb tányéron előkészíteni, így többet eszünk majd belőlük. A cikk folytatódik, kattintson a következő oldalra!