A dohányzásról való leszokás első napjai. Ismerd fel a pillanatnyi előnyöket


Sütik használata

Az első nap cigaretta nélkül nehéz, de ha van terved, akkor könnyebb lesz! Ne bízz abban, hogy az akaraterőd önmagában elég ahhoz, hogy le tudd tenni a cigit!

dohányzásellenes Ausztriában

Készülj fel, így magabiztos lehetsz afelől, hogy képes vagy leszokni! Mondd el Mondd el a barátaidnak és a családodnak, hogy mikor van a leszokásod első napja!

Kérd a támogatásukat az első néhány napban és hétben. Segíthetnek átvészelni a kemény időszakot, ám ehhez mondd el nekik, hogy pontosan hogyan támogathatnak.

A dohányzásról való leszokás a célod, vagy az, hogy egészséges légy? :)

Legyél pontos; nem tudnak a gondolataidban olvasni! Kérj támogatást Legyen megfelelő támogató bázisod - akár te magad állítod össze a leszokási  tervedet, akár keresel egy leszokó programot, ami segít, fontos, hogy legyen egy támogató bázisod, akik a dohányzásról való leszokás első napjai kitartani, motivált maradni!

Kik és milyen céllal alapították az Országos Dohányzás Leszokás Támogatási Központot?

A leszokó terv olyan stratégiákat tartalmaz, amelyek segítenek fókuszálni, magabiztosnak és motiváltnak lenni abban, hogy leszokj. Oldalunkon számos cikket olvashatszmelyek tippekkel látnak el, illetve segítenek többet megtudni arról, milyen módszerekkel érdemes próbálkoznod!

Nem hagyjuk abba a dohányzást dohányzó olajpermet

Ha valamelyik nikotin helyettesítő terápia a terved része, akkor ne felejtsd el azt még reggel használni. Ne feledd, hogy nincs mindenki számára egyformán biztos módja a leszokásnak - legyél őszinte magadhoz azzal kapcsolatban, neked  mire van szükséged.

dohányzás gyógymód cserkasziban jobb oldali mellkas szúrás

Csak ne ünnepelj a végén cigivel! Foglald el magad Foglald el magad! Ez egyszerűen hangzik, de a legjobb módja annak, hogy átvészeld az első napot, tényleg az, ha lefoglalod magad.

Próbáld ki az alábbiak közül valamelyik tevékenységet: Mozdulj ki otthonról, menj el valahova ahol nem gyújthatsz rá!

a dohányzásról való leszokás első napjai

Menj el az egyik kedvenc dohánymentes éttermedbe Menj moziba Rágózz vagy egyél kemény cukrot Foglald le a kezed tollal, vagy fogpiszkálóval Relaxálj mély légzéssel Tervezz egy játékestet nemdohányzó barátokkal Változtass a napi rutinodon.