Nem hagyom abba a dohányzást reggel. Rossz hírt kaptak a dohányosok: újabb szigorítások jöhetnek


Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás. Cikkünkben olvashat néhány tanácsot, melyek megkönnyítik búcsúját a cigarettától.

Női Egészség Éve 2020

Keressen indokokat! Csak az érheti el a célt, és szokhat zene leszokni a dohányzásról a dohányzásról, aki valóban motivált. Fontolja meg, milyen előnyökkel járna, ha már nem dohányozna: nincs többé kellemetlen szájszag, füstszagú ruhák, telefüstölt lakás, az ételek íze jobban élvezhető, kevesebb köhögés, növekvő várható élettartam. Mindig tartsa szem előtt ezeket az előnyöket! Még jobb, ha egy cetlire feljegyzi indokait, és ha újra kísértésbe esne, olvassa fel őket magának.

Ünnepelje meg a leszokást!

Nem hagyom abba a dohányzást reggel

Fejezze ki környezetében is, hogy leszokott a dohányzásról! Néhány ember úgy érzi, mindent el kell tüntetnie a lakásából vagy a munkakörnyezetéből, ami a dohányzásra emlékezteti — cigarettát, öngyújtót, hamutartót. Másoknál az válik be, ha például egy régi hamutartót színültig töltve régi cigarettákkal szem előtt hagynak — elrettentésképp.

tüdőtisztítás dohányzás után dohányzásról való leszokás minden fáj

Hirdetés 3. Kerülje a stresszt! Aki a stressz és az idő nyomása alatt áll, általában hamarabb gyújt cigarettára.

Antinikotin program

A dohányzásról való leszokás kezdetét időzítse stresszmentes időszakra! Sokak könnyebben mondanak búcsút a káros szenvedélyüknek egy nyugalmasabb munkahelyi időszak alatt.

  1. Leszokás a dohányzásról: ezek a módszerek váltak be - EgészségKalauz
  2. A BICOM-ot az utóbbi időben sok országban támogató módszerként használják a dohányzásról való leszokásnál.
  3. Leszokni a dohányzó verseket
  4. Index - Leszokik az Index - Egyszer már igencsak a tököm tele lett a dologgal
  5. Leszokás a dohányzásról: ezek a módszerek váltak be - EgészségKalauz
  6. Támogass te is!
  7. Ez lesz, ha abbahagyja a dohányzást - angolozom.hu
  8. „Napi húsz szál cigi miatt, napi száz percem maradt” – Történetek a leszokásról, tőletek - WMN

A rituálék pótolják a dohányzást! A mottó: Nem lemondani, hanem helyettesíteni! Gondoljon kellemes dolgokra, Nem hagyom abba a dohányzást reggel a szokásos cigarettát helyettesíthetik- és élvezze az újat!

A reggeli cigarettát cserélje egy almára! A stresszes szituációban elszívott cigaretta helyett tartson inkább pihenőt, vagy mozogjon 5 percet, vagy tegye vízszintes helyzetbe a lábát! Füstös kocsmák helyett menjen étterembe, stb. Kell a dohány?

1. Keressen indokokat!

Nikotinpótlás szükséges! Mivel a dohányzásról való leszokás idején sokaknál fokozódik az idegesség és az álmatlanság, tanácsos valamilyen nikotin pótló terméket alkalmazni.

Ezzel az elvonási tünetek és a cigaretta utáni vágy csökkenthető.

  • Narkológusok tanácsai a dohányzásról való leszokáshoz
  • Emlékszel, hogy abbahagytam a dohányzást
  • Mi történik veled, ha abbahagyod a cigizést és soha többé nem gyújtasz rá?
  • 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Erre a célra megfelel a nikotinos rágó, nikotintapasz vagy nikotinos orrspray. Változtasson táplálkozási szokásain! A dohányzásról való leszokás során sokan egy másik problémával szembesülnek: A mérleg azt mutatja, hogy gyarapszik a testsúly. Ezért már az utolsó cigaretta előtt gondolkodjon az étrendjén.

Ugyanis sokan ösztönösen káros pótmegoldáshoz folyamodnak, pl.

Legfrissebb

Kerülje a zsíros és erősen cukrozott élelmiszereket! Semmi esetre se kíséreljen meg egy időben lefogyni, és felhagyni a dohányzással! Két ennyire nehezen elérhető cél megvalósítása a legtöbb embernek túl nagy megterhelést jelent. Valószínű, nagyobb sikere lesz, ha a nikotin- és súlyprobléma leküzdését egymás után valósítja meg.

Leszokás a dohányzásról: ezek a módszerek váltak be

Kényeztesse magát! A leszokás közben jutalmazza meg magát! Vegyen valóban búcsút a káros szenvedélytől, ez persze nem egyszerű.

Nem hagyom abba a dohányzást reggel leszokni a dohányzásról és a tizenévesekről

A pénzt, amit a cigarettáról való lemondással megspórol, szórakoztató és értelmes dolgokra költse: Egy új zenei lemez vagy egy új ruha az új életszakaszban az önértékelését is támogatja. Kössön fogadást!

EXTRA AJÁNLÓ

A legjobb, ha mindenkinek azt mondja, hogy nem dohányzik. Ez lehetőséget ad arra a barátainak, hogy figyeljenek Önre, és motivációt is ad célja eléréséhez. Ha a barátai és ismerősei ennek ellenére cigarettával kínálják, és megpróbálják visszacsalogatni a dohányosok klubjába, kössön velük fogadást.

Minden szál letett cigarettával növelheti a nyerési esélyét. Csodálkozni fog, hogy újra milyen sportos lett, és a tüdeje végre friss levegőhöz jut, a teste oxigénnel töltődik fel. Ezen kívül a sport az esetleges súlyfelesleg ellen is hatásos.

Ez lesz, ha abbahagyja a dohányzást

Akadályozza meg a visszaesést! Játssza ki az előre láthatóan kritikus helyzeteket! Gondolja át előre, mikor lenne a legnehezebb leszoknia a dohányzásról! Hogyan tudna ebben a helyzetben másképp reagálni?

Sex Action: Nem hagyom abba - REMASTER (Sex Action I. - 1992/2018.) - dalszöveggel

Mit tehetne az egyensúly fenntartásáért? Akinek korábban már volt egy hatékony stratégiája, Nem hagyom abba a dohányzást reggel kibírja.