Abbahagytam a füstölést és enni, Kik és milyen céllal alapították az Országos Dohányzás Leszokás Támogatási Központot?


Leszoktam a dohányzásról, meg fogok hízni? Bizonyára nagyon sok dohányos határozta már el ezzel a szlogennel a fejében, hogy leszokik a cigarettáról.

Véletlenül kerültem eme fórumbaés a pácolás - füstölés minden hozzászólást elolvastam. Sok értékes hozzászólás vanés sok szkeptikus. Valóban bizonyos dolgokat csak az eredeti helyen és eredeti alapanyagokból lehet eredetiben elkészítenide ez nem jelenti azthogy valaki kisérlet képpen ne kisérelje meg utánnozni.

Nem kevesen viszont félnek abbahagyni a dohányzást, mert rettegnek attól, hogy meghíznak utána. Mint példánk és a statisztikai adatok többsége is mutatja, különösen a nők rettennek meg a biztos hízás gondolatától a cigarettáról való leszokást követően.

16 Best Füstölés images | Füstölés, Felvágottak, Étel és ital

Pedig a leszokás lehetséges súlygyarapodás nélkül is — csak egy kicsit oda kell figyelni rá. De minthogy a leszokás nyomán ezt a kalóriamennyiséget nem égetik el, a szervezet visszanyeri régi állapotát.

füstölés házilag, akár egy lakás erkélyén is :D

Ehhez a mérsékelt súlygyarapodáshoz azonban rendszerint hozzáadódnak további kilók, mert a volt dohányos rendszerint többet eszik a cigaretta elhagyása okozta hiányérzet kompenzálására.

Mi több, a szervezet megfosztása a nikotintól általában növeli az édességek iránti vágyat is. Egyes felmérések szerint a dohányosok rendszerint kalóriadúsan étkeznek, jobban növelik koleszterinszintjüket, több sót, alkoholt fogyasztanak, mint mások.

Viszont általában kevesebb telítetlen zsír, rostos anyag, C- és E-vitamin valamint béta-karotin jut be a szervezetükbe.

mi a legjobb immunerősítő

Ez pontosan a fordítottja annak a folyamatnak, ami kívánatos lenne jó egészségi állapotuk fenntartása szempontjából. Ezért egyik fontos követelmény, hogy a volt dohányosoknak fel kell hagyniuk rossz táplálkozási szokásaikkal, káros reflexeikkel.

Csökkentsük a nassolás kísértését! Tisztítsuk meg Abbahagytam a füstölést és enni konyhaszekrény polcát, az íróasztal fiókját a különböző chipsektől, kekszektől, amerikai mogyorótól és más hizlaló nassolni valótól.

Abbahagytam a füstölést és enni

Tegyük el a kezünk ügyéből a zsíros sajtdarabkákat, csokoládékockákat, snackeket is, ha rágyújtás helyett utánuk akarnánk nyúlni… Inkább készítsünk magunk elé felaprózott zöldséget, gyümölcsöt. Főzzünk fűszeresebben, mint eddig! Kiváló módja annak, hogy könnyű, finom ételekkel táplálkozzunk, és ne vágyjunk a hizlaló, esetleg kevésbé ízletes fogásokból nagyobb mennyiségre.

Hozzászólások

Ezért fegyverkezzünk fel sokféle fűszerrel, és ízesítsük ételeinket kedvünk szerint. Használhatunk Abbahagytam a füstölést és enni petrezselymet, kaprot stb.

Szerezzünk be nikotinpótlókat!

Abbahagytam a füstölést és enni

Ezek a készítmények tapaszok, rágógumik stb. Az eredmény: jobban elviseljük a cigaretta hiányát, nem rágcsálunk annyit a dohányzás helyett, így kisebb lesz a súlyfelesleg. Fotó: rf.

  • Az Aspirin® Protect-ről A dohányzásról le lehet szokni!
  • Szerelmi füstölő: így csábítsd el a pasid!
  • A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez

Mozogjunk többet! Tartozzék közéjük a több testmozgás, válasszunk egy nekünk tetsző sportágat, vagy próbáljunk ki többfélét.

leszokás a dohányzásról tippek alen kar hogyan lehet leszokni a dohányzásról

Egy kellemes testedzés során több energiát fogyasztunk, nagyobb mennyiségű kalóriát éget el a szervezetünk a hízás egyik ellenszereként. Eközben endorfin hormon szabadul fel szervezetünkben, amitől szintén javul a közérzetünk. Igyunk sok ásványvizet, teát! Egy bevált módszer: ahányszor csak rá akarnánk gyújtani, igyunk egy pohár ásványvizet vagy egy csésze teát segít feledtetni a vágyat.

Így szoktam le a cigiről - 3 bevált módszer

Ami pedig a kávét illeti, ne igyunk belőle két csészénél többet naponta. Ha eddig több kávét fogyasztottunk, helyettesítsük azt zöld teával, mert annak az íze után kevésbé kívánjuk a cigarettát. Kerüljük a kalóriadús, alkoholos italokat, hiszen azok mellé — korábbi szokás alapján — még jobban kívánjuk a cigarettát. Gyakrabban készítsünk magunknak salátát!

Ervin cikke a Bilagit rovatból, Nem is tűnik fel, amíg nem gondol bele az ember. Kezdjük az alapoknál. A füstölt húsok, szalonnák, kolbászok szinte természetesnek tekinthetők, bár bizonnyal sokunk hűtőjében megfordult már a füstölt párizsi és kenőmájas is. A halaknál külön kasztot alkotnak a sprotni hívei; be kell vallanom, hogy az ezzel a halfélével készített tésztaszószom - az elkerülhetetlen áhítat beköszönte előtt - eleinte többnyire megütközést kelt a puritánabb vendégeink körében.

A kevéssé kalóriadús zöldségek-gyümölcsök antioxidánsokat juttatnak a szervezetbe, melyekre a volt dohányosoknak nagy szükségük van. Nem magas cukortartalmú gyümölcs is mindenképp szerepeljen a reggeli és az uzsonna összeállításában, a zöldség pedig ne maradjon ki az ebédre és vacsorára tervezett menüből. Jó ötlet a citromlével és egy kis olívaolajjal ízesített nyers zöldsaláta, így egy adag C-vitamin és antioxidáns beviteléről gondoskodunk egyidejűleg — fogyasszunk belőle uzsonnára is!

Étkezzünk több részletben! Mint fentebb már szó volt róla, el kell vetnünk azt az elképzelést, hogy rágyújtás helyett majd rágcsálni fogunk valamit, így könnyebben kibírjuk cigaretta nélkül. Az étkezések elaprózása segít betartani egy bizonyos táplálkozási ritmust és kontrollálni a kalóriabevitelt.

Abbahagytam a füstölést és enni

Forrás: Galenus.